top of page

נלחמים על עתיד נווה שאנן

עודכן: 14 באפר׳

גם לאחר שתושבי שכונת נווה שאנן פנו לבג"צ כדי שעיריית תל אביב תפעל להשכין סדר בשכונה, כלום לא משתנה כבר יותר משנה.


ממשיכים את המאבק על השכונה ועושים סוף למדיניות החצר האחורית בשכונת נוה שאנן!

תשבי שכונת נווה שאנן הגיעו לשלב השני בעתירה לבג"ץ, במאבקם הצודק לחיות בכבוד ועל מנת לשים קץ למדיניות האפליה המכוונת וחוסר המשילות מצד העירייה והמדינה בשכונה.


לפני כשנה נעשתה היסטוריה בבג"צ – כאשר שלושה שופטים מתחו פה אחד ביקורת נוקבת על המשטרה והעירייה בטיפולם בפשיעה הגואה וקבעו בהחלטתם כי עליהם לעדכן על פעולותיהם בנושא הטיפול בפשיעה וההזנחה המתמשכת בשכונת נווה שאנן בתל אביב.


תושבי השכונה מרגישים על בשרם את המצב הקשה, ההתדרדרות וההחמרה בהזנחה ובפשיעה בשכונה, ובמשך חודשים הם תעדו את המצב בשכונה ורכזו עדויות והוכחות הסותרות את טענות העירייה והמדינה. כמו כן התיעוד לווה במשרד חקירות פרטי שאימת באופן מיקצועי את חוויותיהם ותחושתיהם של התושבים- הפשיעה ומחולליה נמצאים בכל פינה בשכונה, ללא כל הרתעה ובהתעלמות מופגנת של המשטרה והעיריה.


אגב, החמור מכל הוא שהתושבים הוכיחו בתגובתם לבית המשפט כי מדובר במדיניות מכוונת ועקבית. לא רק שהמשטרה והעיריה לא מטפלים בבעיית הפשיעה, הם ממשיכים באמצעות פקחי סל"ע ושוטרים להביא פושעים ומחוללי פשיעה מחלקים אחרים בעיר תל אביב -אל תוך השכונה. מדובר במדיניות פושעת ועקבית של כל הגורמים שמטרתה להותיר את השכונה כחצר האחורית, המוזנחת והמסוכנת של העיר תל אביב.


כל החומרים שנאספו הוגשו לפני מספר שבועות לבית המשפט לקראת הדיון השני בבית המשפט ולטובת המשך המאבק המשפטי.


צפו בכתבה שפורסמה בכאן 11 על הנושא-


bottom of page